سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درب فلزی لیزری بزرگمهر

 

ورودی ساختمان یکی از عناصر مهم آن ساختمان محسوب میشود. به نظر میرسد امروزه نحوه ی ساخت و طراحی این بخش متحول شده و طرح و تنوع بسیاری در ساخت یک درب وجود دارد و دست مصرف کننده را در انتخاب درب ورودی ساختمان باز گذاشته است.

پیش تر در مورد انواع درب های فلزی ، فرفورژه ، چوبی ، کامپوزیت و ... صحبت کرده ایم. در این پژوهش می خواهیم روی طرح درب و چگونگی طراحی درب ساختمان متمرکز شویم.

در واقع طراحی و ساخت ورودی ساختمان می تواند تجلی کالبد ساختمان برای القای مفاهیم اجتماعی و فرهنگی و تجاری و ... سازنده و مالکان آن ساختمان باشد.

در طراحی یک درب باید به الزاماتی از قبیل : تناسبات ، مصالح ، تقسیمات ، نگاره ها و رنگ ها توجه داشت. ورودی های امروز نسبت به گذشته کمتر مکانی برای توقف ، گفتگو ابراز عقاید و آداب ساکنان منزل می باشد و بیشتر عملکرد حفاظتی و امنیتی را دارا می باشند.

تنها سنتی که در ساخت و طراحی درب ثابت باقی مانده است نمایش منزلت اجتماعی صاحب خانه در طراحی و ساخت درب می باشد. در گذشته با انتخاب درب ها و سردرب های بزرگتر ، مجلل تر و پرکارتر ، کاشی کاری و ساخت پیرنشین نمود میافته است .

شرکت بزرگمهر با بیش از چند دهه فعالیت در زمینه تولید درب فلزی لیزری ارائه دهنده صد ها طرح پیشنهادی برای درب های ورودی ساختمان می باشد.