سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درب فلزی لیزری بزرگمهر

نظر

درب ورودی علاوه بر زیبا بودن، باید کاربردی هم باشد. انواع مختلفی از درب ورودی حیاط، ساختمان یا آپارتمان وجود دارد که بهتر است قبل از انتخاب، اطلاعات کافی در مورد جنس و کاربرد آن‌ها داشته باشید. در این نوشته به بررسی انواع درب ورودی و چگونگی انتخاب درب مناسب می‌پردازیم.

فاکتورهای مهم در انتخاب درب ورودی

    سبک خانه

بهتر است انتخاب درب ورودی با توجه به سبکی که در ساخت ساختمان به کار رفته، انتخاب شود تا با نمای ساختمان هماهنگی داشته باشد.

    ابعاد درب

یکی از مهم‌ترین عوامل در انتخاب درب ورودی منزل ابعاد آن است. هر چقدر طول و عرض درب‌ ورودی آپارتمان با هم متناسب‌تر و همچنین ارتفاع آن بیشتر باشد، زیباتر است.

    جنس درب

قبل از انتخاب درب، جنس درب‌ها و مشخصات آن‌ها مانند استحکام، مقاومت، عایق بودن و… را بشناسید و دقت کنید که برای چه فضایی قرار است استفاده شوند. به طور مثال برای درب حیاط، درب ورودی ساختمان، درب لابی و یا درب ورودی آپارتمان. انتخاب چوب بادوام بسیار حائز اهمیت است، چرا که این نوع درب‌ها همواره در معرض نور خورشید و رطوبت هوا قرار دارند.

    رنگ درب

انتخاب رنگ برای درب بهتر است متناسب با سبک و دکوراسیون خانه باشد. همچنین به نوع و مقاومت رنگ دقت کنید، زیرا درب‌ ورودی منزل بیشتر از درب‌های داخلی در معرض رطوبت و نور خورشید است. در صورتی که رنگ نگهدارنده مناسبی نداشته باشد، نور آفتاب و رطوبت به سرعت باعث پوسیدگی درب خواهند شد.